Mikäli yritystänne kiinnostaa mainostus- ja markkinointi aktiivisten 15-50 vuotiaiden keskuudessa niin olet oikeassa paikassa.
Joulukuussa 2019 RAP SM YouTube kanavan videoita katsottiin yhteensä 1.100.328 kertaa, siis yli miljoona kertaa kuukauden aikana.
Yrityksenne mukana oleminen -ja näkyminen voidaan sopia lähes millä tavalla vain, niin tapahtumapaikalla, printtimediassa, somessa, kilpailuiden ja palkintojen muodossa, kaikki sisältö / vuorovaikutus on mahdollista ja kustannukset maltilliset.
Yhteistyökumppaneita RAP SM tapahtumissa ovat olleet mm. If Vahinkovakuutusyhtiö, Unibet, Battery/Koff, Pioneer, Stanton, Ecler, Puma, Adidas, LELU 4U, Carhart, XL energiajuoma, Texas snacks, Jungle Juice Bar ym. ym.